BFF adviseert hoe de fondsenwerving op een kansrijke wijze binnen uw organisatie ingericht kan worden. Aan de hand van een strategische analyse.
Hoe zet u fondsenwerving binnen uw organisatie op? Op welke relaties richt u zich? En welke methode(n) zijn kansrijk binnen uw organisatie? Een strategische analyse geeft hier inzicht in. Het is een startpunt om de fondsenwerving succesvol binnen uw organisatie te implementeren
BFF ondersteund en adviseert in het opzetten en inrichten van een vriendenstichting.
Wilt u binnen uw organisatie een vriendenstichting opzetten om de fondsenwerving professioneel te borgen? Daar komt heel wat bij kijken. Zoals de samenstelling van een goed bestuur, het vinden en binden van ambassadeurs, een interne adviescommissie en een meerjaren beleidsplan. Een professionele en betrokken vriendenstichting maakt ‘vrienden voor het leven’.
BFF adviseert hoe er meer synergie kan worden gecreëerd met de verschillende vriendenstichtingen/fondsen van een organisatie.
Heeft uw organisatie meerder locaties en van oudsher meerdere onafhankelijke vriendenstichtingen of vriendenfondsen? Hoe kan er constructief worden samengewerkt waardoor doelstellingen sneller kunnen worden bereikt? Een vruchtbare samenwerking levert meer impact op.
BFF ontwikkelt fondsenwerving programma’s waarmee extra inkomsten worden gegenereerd.
Bijv. een sponsorevenement, een MVO bedrijvenprogramma of een sponsoractie.
Heeft uw organisatie ondersteuning nodig op een specifiek gebied van fondsenwerving? Of wilt u een initiatief verder ontwikkelen en professionaliseren? Een doordacht fondsenwervingprogramma levert een extra inkomstenbron op.